niks vergeten?

Bij Nederland horen de kerstzegels...En bij die kerstzegels,bij aankoop van 3 velletjes maar liefst hoort daar ook,onze welbekende TNT thuis agenda...
Gisteren zijn ze binnengekomen..Ik kan dan niet wachten om ze te zien,dus op een stil moment,heb ik een doos open gemaakt en me weer ontzettend verlekkerd aan de agenda van dit jaar kerst...Want hij is mooi,dat moet gezegd worden....Hij is romantisch ook...Dit jaar heeft ie echt wat....

Mijn familie en vrienden profiteren elk jaar ook ontzettend van deze gratis geste van de TNT...want zij hoeven van mij niet perse 3 velletjes te kopen,maar slechts alleen hun naam op te geven..en zij zien hun thuisagenda verschijnen...
In deze donkere dagen voor kerst,neem ik dan ook mijn grote oilily tas mee,"(waarvan mijn vader al zegt dat dat net de knapzak is van Douwe Dabbert)en sleep ik per keer een paar TNT agenda's mee naar huis...

Over een ding voel ik me wel schuldig ,tegen het eind van de verkoop,zijn de agenda's op..En moet ik tegen de klanten zeggen dat de agenda waar ze recht op hadden,nu bij oma op haar dressoirtje ligt,en al netjes de verjaardag van haar liefste kleindochter is in geschreven..Of tja..ome Piet was zo blij met de agenda,nee hij heeft geen kaart verstuurd dit jaar...maar hij wil graag in schrijven welke duif welke koers heeft gevlogen...En dat is zo handig met de TNT agenda....
Buurvrouw Nel,wil altijd de agenda omdat ze dan kan noteren wanneer welke bolletjes de grond in moeten....
Vriendin Roos gebruikt de agenda,als dubbele agenda...Ja die kan ik toch ook niet teleurstellen,stel je voor dat vriendje 1 de voordeur en vriendje 2 de achterdeur binnenkomt....Die moet een agenda,anders is het mijn schuld dat dat misloopt.
Mijn thuiskapster wil de agenda graag,om haar afspraken in te schrijven...
Oja juf van school heeft hem nodig voor 10 minuten gesprekken en andere school zaken...
Mijn pedicure klanten krijgen er een,omdat ik het leuk vind om wat mee te nemen,en daar heb ik stiekem alle afspraken voor volgend jaar al in gezet....
En dan alle mensen nog die ik leuk en erg lief vind....krijgen allemaal de thuisagenda van TNT....
De TNT moet alleen voor mijn vrienden en kennissen kring een paar dozen agenda s extra drukken.....
Maar een ding moet ik niet vergeten...ik neem als eerste dit jaar zelf een agenda...want ik vergeet dat elk jaar....
En ik heb em nodig,al is het alleen maar om in te schrijven,welke mensen er volgend jaar weer eentje krijgen........