honderd duizend kusjes

Honderd duizend kusjes voor jou.

Ik stuur je honderd duizend kusjes.                                                      

Ik blaas bellen in de lucht.

Je bent gaan wonen op een heel mooi plekje,

waar je kunt lopen en geen pijn meer hebt .

En waar je heel erg lachen kunt.

Zie je de bellen naar je komen?

Al die mooie kleuren helemaal voor jou?

Je krijgt kusjes van ons allemaal,

 de bellen komen naar je toe.

Rode, paarse,  gele, groene,

ze worden mooi gekleurd door de warme zon.

Je bent niet meer bij ons, we zullen je zo missen,

Want het is zo stil zonder jou.

Maar als het dan eens regent

en als de zon dan ook nog schijnt,

staat er aan de hemel een grote regenboog.

Ik weet dat jij me dan even dag zegt, en zwaait vanaf die mooie plek waar jij nu woont.

Dan zwaai ik terug lief broertje,

En dan stuur ik je honderd duizend kusjes,

blaas ik bellen in de lucht.